Concert FI DE CURS:
Concert del 2n trimestre:
Ens preparem pel concert de final del 2n trimestre. Ja comencem a fer servir el dit índex de la mà esquerra, per xafar les cordes, i així surten noves notes. Fem molta pràctica amb l'arquet. Cada vegada ho anem complicant més però estem molt satisfets de la feina feta.
El primer concert: Nadal 2014
Un nou repte: Agafem l'arquet per primer cop.
Avui podeu sentir com comença a sonar la nostra orquestra:
La primera classe:
Concert del 2n trimestre:
Ens preparem pel concert de final del 2n trimestre. Ja comencem a fer servir el dit índex de la mà esquerra, per xafar les cordes, i així surten noves notes. Fem molta pràctica amb l'arquet. Cada vegada ho anem complicant més però estem molt satisfets de la feina feta.
El primer concert: Nadal 2014
Un nou repte: Agafem l'arquet per primer cop.
Avui podeu sentir com comença a sonar la nostra orquestra:
La primera classe:
De la mà de professors de l'escola municipal de música de Berga i amb l'assessorament de Laia Serra i Maria Gomis l'emprenem amb moltíssima il·lusió.
Aquest projecte és imatge de "4cordes" i neix amb el propòsit d’oferir nous recursos per
abordar les realitats de l’entorn de l'alumnat a partir de
l'aprenentatge artístic, desenvolupar habilitats instrumentals a través
del violí, la viola i el violoncel i potenciar la cohesió social partint sempre de
l’excel·lència en les activitats i la interacció entre el centre, les
famílies i la ciutat. Els nens i les nenes aprendran a tocar els
instruments i aquest serà el vehicle de transformació de la seva
realitat, involucrant directament les famílies i l’entorn del projecte.
El 4 cordes vol complementar les estructures del sistema educatiu formal educant no només des d’un punt de vista instrumental sinó que a més té el propòsit de vetllar pel desenvolupament de competències socials, comunicatives i relacionals dels seus destinataris, crear espais de cooperació entre els agents implicats (alumnes, famílies, entitats de la ciutat) i generar processos de reflexió individual i col·lectiva.
En aquest context i entenent que la música és una font inexorable de creixement personal i de l'entorn, entenem aquest projecte d’aprenentatge com un model alternatiu i innovador de transformació social.
Abans de començar amb tot el grup n'hem fet un petit assaig:
El 4 cordes vol complementar les estructures del sistema educatiu formal educant no només des d’un punt de vista instrumental sinó que a més té el propòsit de vetllar pel desenvolupament de competències socials, comunicatives i relacionals dels seus destinataris, crear espais de cooperació entre els agents implicats (alumnes, famílies, entitats de la ciutat) i generar processos de reflexió individual i col·lectiva.
En aquest context i entenent que la música és una font inexorable de creixement personal i de l'entorn, entenem aquest projecte d’aprenentatge com un model alternatiu i innovador de transformació social.
Abans de començar amb tot el grup n'hem fet un petit assaig: